Compania care a cumparat cel mai mult spatiu TV in timpul Superbowl-ului de anul acesta (desfasurat pe 3 februarie) este Anheuser-Busch, producatorul marcilor de bere Bud si Bud Light, care a cumparat 4 minute, la valoarea de 2,7 milioane de dolari pentru 30 de secunde.
Alte companii care au cumparat spatiu publicitar in timpul Superbowl-ului sunt Audi, Pepsi, Salesgenie.com, UnderArmour Nation, Doritos, Prudential Retirement, Gatorade, Dell, FedEx, Tide, Toyota, Garmin GPS, CareerBuilder si Yukon Hybrid de la GMC.
Din 1984, odata cu difuzarea spotului ce a lansat computerul Macintosh pe piata americana, finala Superbowl a devenit mai mult decat un eveniment sportiv, transformandu-se intr-un eveniment publicitar.
De la 40.000 de dolari in 1967, costul a 30 de secunde de reclama a depasit pragul de 1 milion de dolari in 1995.
„Astazi exista directori de creatie care incep sa lucreze la reclamele pentru anul viitor, la o zi dupa ce s-a incheiat evenimentul de anul acesta. In timpul acesta, Oliver Stone (regizor – n.r.) poate termina doua filme, pe cand directorii de creatie incearca sa termine un spot de 30 de secunde”, a spus Louis Moses, de la agentia de publicitate Moses Anshel.
In opinia lui, spotul anului 2008 de la Superbowl este cel al Pepsi.
Pepsi a produs un spot TV de un minut, fara sunet, in care apar doi barbati cu handicap auditiv. Acestia cauta casa unui prieten pentru a urmai impreuna Superbowl-ul. Dupa ce se consulta referitor la adresa prietenului lor, soferul apasa claxonul, luminile din fiecare casa aprinzandu-se, in afara de o casa, care era a prietenului lor de asemenea hipoacuzic, Bob.
Superbowl-ul se desfasoara din 15 ianuarie 1967 si a adunat anul acesta circa 100 de milioane de americani in fata televizoarelor.