Conform 4 Ace, CSR se numara printre domeniile care vor inregistra cea mai importanta dinamica in Romania.
Dezvoltarea acestui domeniu este tot mai pronuntata in ultimii ani, fiind o dovada a maturizarii pietei locale de relatii publice. Cresterea segmentului vine ca urmare a interesului tot mai mare pe care companiile il acorda protejarii si dezvoltarii mediului in care isi desfasoara activitatea.
„Companiile au inceput sa inteleaga faptul ca dezvoltarea durabila a unei afaceri presupune grija pentru comunitatea in care compania isi desfasoara activitatea”, a declarat Elena Olteanu, general managerul agentiei 4 Ace.
„Daca in urma cu 5 ani, implemetarea unor campanii de CSR era considerata ca fiind ceva ce trebuie bifat in strategia anuala de comunicare, in prezent investitia in astfel de actiuni incepe sa devina un lucru firesc si important pentru companie”, a mai spus Elena Olteanu.
Potrivit agentiei 4 Ace, in 2008, platformele de CSR vor fi directionate in special catre domenii precum protectia mediului, dezvoltarea educatiei, sustinerea artei si a culturii.
Conform modelului dezvoltat de European Foundation for Quality Management pentru masurarea performantelor de calitate, responsabilitatea sociala corporativa are o pondere de 6% in totalul factorilor care determina excelenta in afaceri a unei companii, in timp ce rezultatele financiare reprezinta 15%, iar politica si strategia 8%.
Agentia 4 Ace este specializata in PR si publicity ca mijloace de comunicare a imaginii de companie si de produs. Din portofoliul actual al agentiei fac parte companii ca Flamingo Group, Indesit Company, Paper Plus sau Sapte Seri.