- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

4 dintr-o lovitura: Toate agentiile romanesti nominalizate la SABRE Awards au castigat premii

23 May, 17:07 • Redactia DailyBusiness
Toate cele 4 agentii romanesti nominalizate la SABRE Awards - Rogalski-Grigoriu, McCann PR, GMP PR si The Practice - s-au intors de la Venetia cu premii, 7 in total, informeaza oficialii celor patru agentii.
4 dintr-o lovitura: Toate agentiile romanesti nominalizate la SABRE Awards au castigat premii

Editia europeana a premiilor Superior Achievement in Branding and Reputation (SABRE) Awards – cea mai importanta competitie de PR din Europa – a avut loc joi, 22 mai in Venetia, Italia.

„Pe aceia din sala care doresc sa isi deschida o agentie de PR in Romania, ii sfatuiesc sa se gandeasca bine inainte. Romania este in acest moment cea mai cretiva si mai competitiva piata din Europa. Din ce am vazut in aceasta competitie, v-ati bate cu unele dintre cele mai bune agentii de PR din Europa si ati esua”, a declarat pe scena Paul Holmes – organizatorul competitiei si una dintre cele mai importante personalitati din PR-ul mondial – adresandu-se tuturor celor prezenti:

The Practice a obtinut 3 premii pentru campania „Ziua Barbatului”, Gold SABRE la sectiunea Industrii (categoria Food & Beverages), Gold SABRE la sectiunea Arie Geografica (categoria Eastern Europe) si Platinum SABRE, cel mai important premiu din concurs, acordat pentru cea mai buna campanie de PR a anului.

Pentru Platinum SABRE, campania „Ziua Barbatului” a concurat cu mai multe campanii, precum cea pentru brandul Dove Pro-Age al companiei Unilever, realizata cu agentia Edelman din Germania, dar si campania A Solution That Helped Our Client and the Climate, al companiei ALD Automotive, realizat cu agentia GCI Mannov din Danemarca. Alte campanii aflate in concurs au fost Mcjob Petition, McDonald’s Marea Britanie si The Affordable Affluence Index a clientului Royal Bank of Scotland.

McCann PR a castigat la categoria Consumer Marketing, categoria New product, cu campania Lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca. Nominalizatii categoriei au fost Microsoft Xbox 360, agentia JCPR Edelman (Marea Britanie), Danone si agentia Ketchum (Spania), Sony Playstation si Shine Communications (Marea Britanie) si Exradia si agentia Marco de Communicacion (Spania).

Rogalski-Grigoriu a castigat un premiu SABRE la categoria Educatie publica. Categoria Educatie publica a inclus alte patru nominalizari pentru campanii ale unor asociatii si agentii din Anglia, Franta, Germania, respectiv Belgia.

GMP PR a castigat 2 premii, un Gold SABRE la categoria Community Relations si un SABRE la Publicity Stunt, pentru campania Sensiblu – Zidul Indiferentei, respectiv Apa Nova – De ce iubim Bucurestiul.

Rogalski Grigoriu a intrat in competitie cu patru nominalizari, campania „Un brad pentru toti romanii” – Millennium Bank (la 2 categorii), campania „Deloitte 15” – Deloitte Romania si campania „Daruieste din inima” – LaborMed Pharma.

The Practice a intrat in competitie cu 5 nominalizari, ocupand locul 4 in clasamentul pe agentii din Europa, din punct de vedere al numarului de nominalizari.

GMP PR a inscris trei campanii la SABRE Awards: Apa Nova – De ce iubim Bucurestiul, Fundatia Sensiblu – Zidul Indiferentei si SECS – Dragoste fara griji.

McCann PR a intrat in finala SABRE Awards cu campania „Lansarea Coca-Cola zero pe piata romaneasca”.

Urmărește Daily Business pe Google News