Dintre domeniile care vor influenta aceasta evolutie, PR-ul online va creste cu mai mult de 50% in 2008, clientii fiind din ce in ce mai interesati de o prezenta vizibila in spatiul virtual, prin campanii care sa imbine mijloacele traditionale de transmitere a mesajului cu cele neconventionale oferite de campaniile web.
„Avem deja semnale puternice din partea clientilor agentiei cu privire la implementarea unor campanii complexe de comunicare online in 2008. Companii precum Richter Gedeon, Flamingo International sau Indesit Company au fost deschise in 2007 pentru implementarea unor astfel de solutii, pe langa cele deja clasice de ATL si BTL (conventionale si neconventionale – n.r.)”, a declarat Elena Olteanu, general manager 4 Ace.
Cresterea economica estimata pentru 2008, intrarea pe piata a altor jucatori, atat in PR cat si in alte domenii de activitate, stabilizarea brandurilor intrate pe piata din Romania in 2007 si implicit stabilirea unor strategii de comunicare integrate, justifica estimarile celor de la 4Ace privind cresterile din 2008.
„Daca cel mai mare succes in 2007 l-au avut serviciile de publicity si media relations, credem ca in 2008 acest loc va fi ocupat de comunicarea online si CSR” a adaugat general managerul 4 Ace.
Conform estimarilor agentiei, piata serviciilor de PR va depasi in 2008 valoarea de 25 milioane de euro, excluzand management-ul de eveniment.
Agentia 4 Ace este specializata in PR si publicitate, ca mijloace de comunicare a imaginii de companie si de produs. Din portofoliul actual al agentiei fac parte Flamingo Group, Richter Gedeon, Indesit Company, Paper Plus, Sapte Seri, Genius, iNES Group, Dermastyle.