Publicis s-a inscris cu doua campanii de print in finala New York Festivals (Advertising in All Media Competition), pentru brandul „Nissan” (cu lucrarile „Vecinii” si „Suporterii”) si pentru centralele termice „Beretta” (cu lucrarile „Puloverul” si „Cojocul”).
Leo Burnett a intrat in finala cu spotul TV „Masajul” pentru eJobs Group, in categoria „Professional Services”, lansata in septembrie 2007, sub indemnul „Job-ul nu este o casnicie. Daca nu-ti mai place schimba-l cu altul mai bun!”.
Graffiti BBDO are doua campanii finaliste in sectiunea print „Urban Culture” pentru Mountain Dew (in categoria „Beverages Non Alcoholic”) si „Streets Signs” pentru Feige Business Advisors, companie germana specialista in recrutari si resurse umane (in categoria „Professional Services”), relateaza NewsIn.
Agentia McCann Erickson are pana in acest moment cele mai multe nominalizari dintre agentiile romanesti, doua la categoria „Print”, pentru campania „Rudeness at the Cinema” (cu executiile „Karate”, „The Gun” si „The Executioner”), pentru Cinemateca Romana – Sala Unio si pentru campania „Life goes on” (cu executiile „The Couple” si „The Family”), pentru Politia Romana. A treia nominalizare a obtinut-o spotul „Sleeping” pentru Bateriile Foton.
Saatchi & Saatchi Romania se afla si ea pe lista agentiilor de publicitate finaliste la categoria „Print”. Cele 4 lucrari selectionate fac parte din campanile „1961 Boy / 1961 Man / 1961 Woman”, realizata de agentie pentru Procter&Gamble (Head&Shoulders) si „Asterisk”, realizata pentru Sintofarm (Saprosan).
New York Festivals, aflat acum la a 51-a editie, este organizat de International Awards Group (IAG). IAG premiaza industria de marketing si comunicare internationala printr-o serie de competitii anuale.