Proportia celor care dau click de 4-6 ori pe zi este de 8%, iar cei care dau click de mai mult de 6 ori reprezinta 7,6% dintre cei care au participat la sondaj. Peste 11% dintre respondenti nu stiu de cate ori dau click pe un banner.
Cu toate acestea, cele mai eficiente metode de transmitere a unui mesaj publicitar sunt, in opinia celor care au participat la studiu, „word of mouth” (din gura in gura – n.r.), outdoor-ul si televiziunea, in timp ce la polul opus se afla presa scrisa, Internetul si radioul.
Cea mai mare incredere o inspira reclamele care promoveaza produse IT&C, electronice/ electrocasnice si servicii de telefonie, potrivit aceluiasi studiu.
In ceea ce priveste volumul de publicitate din ultimele 6 luni, 36% dintre respondenti sunt de parere ca s-a mentinut la un nivel constant in primele 6 luni, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, aproape 30% apreciaza ca a crescut, in timp ce numai 20 sunt de parere ca s-a diminuat.
Intrebati care este prima reclama/campanie de promovoare pe care si-o amintesc, 10% dintre cei care au participat la studiu au spus Coca-Cola (Craciun/Sarbatori, Ochiul si Limbile/Coca-Cola Zero si Biblioteca), 9% au spus Vodafone (Sfaturile Cristinei si Smiley/cost control) si 5% Orange (in metrou).
Studiul a fost realizat in perioada 26 mai-26 iunie, pe un esantion de 1.064 de persoane, cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani.