Pitchul a fost organizat de grupul financiar BRD – Groupe Societe Generale la inceputul acestui an.
Campania aniversara a inceput pe 25 martie, avand in centru personalitatile sportive Nadia Comaneci, Gheorghe Hagi si Ilie Nastase. Campania se desfasoara in perioada martie – decembrie 2009 si se deruleaza pe TV, print, OOH, radio, internet, BTL, au anuntat oficialii Propaganda.
[gallery:3]
Scenariile care stau la baza spoturilor TV pornesc de la povestile celor trei sportivi, care si-au adus aminte de copilarie. Nadia Comaneci apare ca o fetita energica, care isi deranja vecina cu sariturile prin casa, Gica Hagi aducea placinta colegilor mai mari, pentru a putea juca fotbal alaturi de ei, iar Ilie Nastase a inceput sa joace tenis din ce in ce mai bine fiind motivat de ciocolatele pe care cofetarii i le aruncau de la geamurile laboratorului.
Pe printurile campaniei sunt fotografiile celor trei personalitati, formate din pozele clientilor si angajatilor BRD. Fotografiile au fost facute in sucursalele bancii din intreaga tara.
Propaganda este o agentie de publicitate locala, full-service. Agentia numara circa 50 de angajati si are in portofoliu clienti: Napolact, Dots, Tchibo, BRD – Group Societe Generale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, Adidas sau Orkla Foods.