Odata cu rebranding-ul companiei, Class Living deruleaza o campanie de comunicare integrata care va dura aproape 1 an, prin care noul concept va fi implementat si promovat in toate showroom-urile companiei.
Canalele de promovare includ publicitarea outdoor si cea in reviste adresate femeilor si in publicatii de design interior.
„Campania de promovare este gestionata in 3 directii: partea de advertising este gestionata direct de compania de mobilier, PR-ul campaniei ii revine agentiei Image PR, iar rebranding-ul este realizat de agentia de profil Brandtailors”, au declarat pentru DailyBusiness reprezentantii companiei.
Infiintata in 1994 in cadrul grupului Moexpert, Class a devenit companie independenta in 2006, fiind detinuta si condusa de catre Camelia Sucu. Compania detine 5 showroom-uri in tara, dintre care 3 in Bucuresti, unul in Constanta si unul in Iasi, si peste 3.500 de clienti.
Magazinele Class Living comercializeaza circa 30 de brand-uri internationale de mobilier de lux, printre care: Natuzzi, Flexform, Molteni&C, Dada, Scavolinni, Aran, Selva, Assi d’Assolo, Dallagnese, Ivano Redaelli, Flou, Ego, Bimax, Living Divani, Italiana Divani, Matteo Grassi, Rimadessio, Zanette, Ingo Maurer, Floss, Foscarini, Penta, Philip Starck, MDF, Pianca.