GolinHarris va fi
consultant atat pentru comunicare externa, cat si interna, pentru
cele sase marci.Managementul
relatiilor cu presa, organizarea de evenimente, gestionarea
comunicarii de criza se numara printre serviciile oferite de
agentie.
In cadrul
parteneriatului, specialistii din Bridge-ul
GolinHarris vor dezvolta strategia de social media pentru fiecare
brand. Aceasta va include managementul comunitatilor pe toate
canalele online importante: Facebook, Twitter, Youtube, forumuri,
portaluri de stiri.
The Bridge este un
hub de comunicare multimedia marca GolinHarris. Alte instrumente sunt
Bright Collective, un sistem de colectare a ideilor de la
comunitatile de creatori din toate regiunile lumii, si Planning Cube,
un tool dedicat de planificare strategica.
GolinHarris
Bucuresti este afiliata din 2011 la GolinHarris Worldwide. Acesta
este primul birou din Europa Centrala si de Est al companiei
americane care detine in total 40 de birouri in America, EMEA si
APAC.
In portofoliul de
clienti GolinHarris Bucuresti se regasesc Altex Romania, AVON
Romania, CBRE, Century 21, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie
Romana, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Gaya
Health Services, Johnson&Johnson, Kludi, LIDL, L’Oreal Romania,
Mercedes-Benz Romania, Nuance Communications, Orange Romania,
Praktiker, PepsiCo/Lipton, RBS – Royal Bank of Scotland, Schneider
Electric Romania, SIF Muntenia, SofMedica, TeamNet International,
Transavia, Unilever (Algida, Knorr), URBB – United Romanian
Breweries Bereprod, VEKA Romania, X-Trade Brokers.
GolinHarris
Bucuresti este membra a grupului de companii din care mai fac parte
Lowe&Partners, Initiative, Brand Programming Network,
HyperActive, Mobile Works si Medic One.