Agentiile Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising si Publicis au ajuns in finala la categoria Press Lions, Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler – la categoria Media Lions, McCann Erickson Romania – la Direct Lions, iar Leo Burnett & Target Romania – la categoria Radio Lions.
La categoria Press Lions, Graffiti BBDO a intrat in finala cu o lucrare pentru Mountain Dew, Saatchi & Saatchi – cu 4 lucrari pentru Ariel, iar Publicis Romania – cu o lucrare pentru Nissan Tiida.
La categoria Media Lions, sectiunea Best Use of Magazines, agentia Starcom Media Vest Group este prezenta cu campania impotriva cancerului la san, agentia Propaganda participa cu campania despre clinica pentru chirurgie plastica. La sectiunea Best Use of Internet/New Media, agentia Webstyler este prezenta cu campania „Alo 322”, apartinand campaniei privind sustinerea lui Traian Basescu la referendumul din 2007.
Agentia McCann Erickson a intrat in finala sectiunii Direct Lions cu lucrarea „Asociatia pentru promovarea drepturilor femeilor din Romania”, iar in finala Radio Lions a intrat Leo Burnett&Target cu o lucrare pentru Western Union, „Transfer de bani”.
Festivalul de publicitate de la Cannes Lions se desfasoara in perioada 15-21 iunie. In cele 10 sectiuni de concurs din acest an, au intrat peste 28.000 de lucrari din intreaga lume, din care 97 apartinand agentiilor romanesti – dublu fata de anul trecut, cand au fost 43 de lucrari.
Resurse suplimentare:
–stire despre lucrarile inscrise la Cannes de catre agentiile romanesti
–stire despre Bronze Lion-ul pe care agentia GMP l-a catigat anul trecut
–stire despre agentia Stacom care a castigat un Silver Lion la a 54-a editie a festivalului Cannes