Agentia Abbott Mead Vickers BBDO a ramas pe primul loc, in ciuda unei scaderi de circa 7% a veniturilor comparativ cu 2006, inregistrand venituri de 389 milioane de lire sterline in 2007, informeaza presa internationala.
Veniturile din 2007 ale agentiei WCRS au crescut cu 87%, la 253 milioane de lire, propulsand-o de pe pozitia 18 pe 6.
Pe de alta parte, JWT Londra si Publicis au fost agentiile din top 10 care au avut cel mai mult de suferit, ambele inregistrand o scadere cu mai mult de un sfert a veniturilor pe 2007 fata de 2006. JWT Londra a inregistrat venituri de 256 milioane lire, iar Publicis 192 milioane de lire, in scadere cu 25% fata de 2006.
Agentia McCann Erickson a trecut pe locul 2, cu venituri de 287 milioane. Locul secund a fost ocupat in 2006 de JWT.
M&C Saatchi si Bartle Bogle Hegarty au inregistrat cresteri ale veniturilor, trecand de pe pozitia 5 pe 3, respectiv de pe 6 pe 4, in cadrul clasamentului realizat de Nielsen. M&C Saatchi a inregistrat venituri de 268 milioane in 2007, iar Bartle Bogle Hegarty 259 milioane.
MediaCom, agentia de media numarul 1, s-a apropiat de obtinerea titlului de prima agentie din Marea Britanie care a atins pragul de 1 miliard de lire sterline, in ce priveste veniturile.
Leo Burnett si Ogilvy Group au iesit din top 10 al celor mai mari agentii de publicitate din lume.
Nielsen Media Research face parte din Nielsen Company, o corporatie internationala de media prezenta in peste 100 de tari, printre care si Romania.
Grupul Nielsen controleaza, printre altele, compania de cercetare a audientelor TV Nielsen Media Research, firma de cercetare in marketing ACNielsen si publicatiile The Hollywood Reporter si Brandweek.