„Alerta prin SMS pentru programul TV este un serviciu unic in Romania”, spune Camelia Ionita-Manzatu, project managerul portalului acasa.ro. Acest tip de SMS vor fi primite la alegere de catre telespectatori pentru a le fi amintite orele de difuzare a emisiunilor preferate.
Portalul acasa.ro face parte din portofoliul site-urilor agentiei de publishing si publicitate online Vodanet.
Imbunatatirea interfetei sectiunii tv.acasa.ro continua campania de rebranding demarata la inceputul lunii noiembrie, campanie ce se estimeaza a aduce portalului acasa.ro 500.000 de vizitatori unici in plus pe saptamana pana la sfarsitul lunii decembrie, spune Irina Vochita, PR executive la Vodanet citand date de pe trafic.ro.
Costul de implementare a noilor interfete pentru portalul acasa.ro nu poate fi estimat deocamdata intrucat implementarea s-a realizat de catre angajatii companiei, spune Irina Vochita. „In continuare vom investi cat va fi nevoie pentru implementarea noii identitati a portalului”.
Pana acum campania de rebranding pentru acasa.ro a mai avut inca doua etape, si anume lansarea propriu-zisa de relansare a portalului conceputa ca o simulare a unui atac informatic – o metoda de marketing viral, dupa cum spune Irina Vochita – si, respectiv schimbarea interfetei pentru sectiunea dating.ro.
In continuare, Vodanet intentioneaza sa lanseze o sectiune noua a portalului, si anume, video.acasa.ro.
Un prim test de streaming (furnizarea unui flux continuu de date in timp real de catre un server) pentru acest serviciu s-a facut in cadrul intalnirii IAB (Internet Advertising Bureau) pentru alegerea consiliului director.
Conform statisticilor Trafic.ro. portalul Acasa.ro are un trafic de peste 1,3 milioane de vizitatori unici si circa 17 milioane de afisari lunar.
Vodanet Media este prezent in media si in publicitatea online romaneasca de peste 6 ani si detine in portofoliul sau de publisher branduri precum ele.ro, imagoo.ro, bloombiz.ro, smartbuy.ro. Aceste proiecte insumeaza un trafic de peste 2,2 milioane de vizitatori pe luna.