A doua achizitie, ca valoare, a fost cumpararea de catre grupul francez Vivendi a unui pachet de 52% din actiunile Activision Blizzard, companie de jocuri video. Achizitia a fost in valoare de 6,7 miliarde de euro.
Pe locul trei s-a situat achizitia in valoare de 3,3 miliarde de euro, facuta de ProSieben, grupul media german, acesta cumparand Scandinavian Broadcasting System (SBS).
Achizitiile facute de 10 din cele mai mari companii europene de media au ajuns la 30,54 miliarde de euro in 2007, iar in 2006 valoarea totala a achizitiilor din media europeana a fost de 21,91 miliarde de euro.
Cele mai mari afaceri din media, in 2006 si in 2007, au fost reprezentate de companii din Statele Unite care au achizitionat companii europene.
Intermedios a analizat 56 de vanzari si achizitii din media europeana, in cazurile in care informatiile financiare au fost facute publice. Totalul de 56 de vanzari si achizitii a insumat 34,608 miliarde de euro, ceea ce inseamna ca primele zece achizitii au reprezentat 88,2% din volumul total.