Oficialii agentiei nu au oferit informatii referitoare la numarul de agentii participante la pitch precum nici despre valoarea contului Porsche Finance Group.
„Procesul de selectie a durat aproximativ o luna, iar Action a fost selectata ca partener pe termen lung. Printre cerintele cuprinse in brief se numarau competentele agentiei in ceea ce priveste comunicarea interna si B2B, pe langa cele de comunicare externa”, a explicat pentru DailyBusiness.ro Ruxandrei Scortea, managing director al Action Global.
Action Global Communications va oferi Porsche Finance Group servicii de consultanta si strategie de comunicare, incluzand activitati de comunicare corporate – externa si interna-, precum si gestionarea biroului de presa si a relatiei cu mass-media, organizarea evenimentelor si activitatilor de tip B2B (business to business – n.r), pentru toate cele patru companii care fac parte din grup.
Porsche Finance Group se ocupa cu finantarea autoturismelor apartinand marcilor holding-ului: Volkswagen, Seat, Skoda, Audi, Porsche. Grupul este prezent pe piata romaneasca din 1999 si include patru companii: Porsche Leasing, Porsche Bank, Porsche Broker de Asigurare si Porsche Mobility.
Grupul Financiar Porsche ofera servicii de tipul „one stop shop” precum achizitionare directa, in showroom, finantare prin leasing sau credit, asigurare pentru masina sau administrarea flotelor de masini.
Action Global Communications, retea independenta de agentii full-service de relatii publice, are peste 40 de birouri in Europa Centrala si de Est, Rusia, tarile CIS (8 din cele 15 tari foste membre ale Uniunii Sovietice, Armenia, Azerbaijan, Belarus, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Moldova, Rusia, Tajikistan si Uzbekistan), Asia Centrala, Orientul Mijolciu, Africa de Nord si zona Levant.
In Romania agentia are 10 ani de experienta si ofera servicii de consultanta in comunicare si relatii publice pentru companii precum British Airways, Boeringer Ingelheim, Enel, Honeywell, OMV sau Voestalpine.