„Am inceput sa lucrez la publicatie in urma cu 4 luni cand am cumparat domeniul. M-am hotarat destul de greu asupra designului si nici acum nu este chiar intr-o forma finala. Probabil vor mai surveni niste modificari dar mai degraba minore legate de noi sectiuni si modul in care vor fi legate de structura generala a site-ului. In curand vom avea si un newsletter. Deocamdata suntem doar 3 persoane in echipa dar vom creste echipa la 5 de saptamana viitoare”, a declarat Monoranu pentru DailyBusiness.ro
Potrivit acestuia, obiectivele legate de traficul publicatiei sunt destul de retinute pentru primele 6 luni.
„Nu ne amagim cu gandul ca vom avea la fel de multi vizitatori ca AdPlayers (circa 6500 pe saptamana) sau Iqads (aproximativ 32.000 saptamanal) pentru ca publicatia noastra este mai degraba de nisa. Probabil ca nu vom recurge in prima jumatate de an la interviuri, reportaje sau alte elemente tipice unei publicatii” a spus managing partnerul AdCritics.
„Vom oferi continut de calitate in directia analizelor de campanie si stiri strict legate de publicitate si promotii. Estimam ca in primele 6 luni sa ajungem la un trafic saptamanal de 3.000 de vizitatori unici. De asemenea dorim ca majoritatea vizitatorilor sa se intoarca pe site si vom cauta sa-i fidelizam”, a adaugat acesta.
Publicatia va vinde, initial, publicitate in regie proprie.
„In momentul in care vom avea trafic suficient probabil vom intra si in atentia retelelor de publicitate interactiva. Pana atunci vom vinde in regie proprie. Oricine doreste un banner sau alta forma de publicitate pe AdCritics este invitat sa clickeze pe bannerele neutilizate de pe site si apoi negociem”, a explicat Monoranu.
Site-ul Adcritics va contine stiri si informatii din industria de publicitate, prezentari ale celor mai importante agentii de publicitate din Romania, festivaluri si concursuri de profil.