Simona David corporate affairs manager Adevarul Holding a declarat pentru DailyBusiness.ro ca se lucreaza la crearea platformei multimedia integrate, existand preocupari pentru strategia de dezvoltare a grupului.
„Ne gandim incotro merge presa azi si ne orientam catre tineri, pentru ca ei ne vor citi in viitor” , a adaugat Simona David.
In ceea ce priveste extinderea, Ovidiu Nahoi, redactorul sef al biroului Adevarul Europa ne-a spus ca un grup de presa nu mai poate avea succes daca activeaza pe o singura piata.
In decembrie 2010, Adevarul si-a deschis un birou la Bruxelles si a lansat o editie a Adevarul in Republica Moldova, cu un tiraj de 7.000 de exemplare, distribuit in toate orasele tarii.
De asemenea, grupul activeaza pe piata din Ucraina, unde in septembrie 2008 a a cumparat de la Ringier tabloidul Blik.
Blik doar online
La inceputul acestui an insa, Adevarul Holding a inchis inchide editia tiparita a Blik, mentinand pe print revistele Blik secret (paparazzi), Blik sanatate, Blik pentru femei si Blik pofta buna.
„La ei este o cultura a saptamanalelor. Si in cifra noastra de afaceri se vedea, au o mare pondere. In Ucraina, revistele noatre saptamanale tipareau mai mult decat ziarul, aveau pana la 70.000 de exemplare tiraj”, afirmat Dinu Patriciu, la inceputul lui februarie, dupa inchiderea editiei printate a tabloidului.
Omul de afaceri explica tot atunci ca piata din Ucraina este foarte dificila, din cauza problemelor cu distributia, in special in afara Kievului si in timpul iernii.
Blik a fost lansat pe piata din Ucraina in 2006 de catre compania elvetiana Ringier, dupa modelul tabloidului Blick din Elvetia.