Pitch-ul este coordonat de la sediul central al Adidas din Amsterdam, iar valoarea contului nu a fost facuta publica.
Se pare ca producatorul de echipament sportiv este in cautarea unui nou model de abordare a publicitatii de pe platformele digitale.
In ultimii doi ani, rivalul Adidas, Nike a inregistrat succes in zona de publicitate digitala, prin campanii precum Nike+, creata de agentia R/GA, care a castigat premiul Cyber Lion Grand Prix la festivalul de publicitate de la Cannes in 2007.
In ultimii ani, Isobar, agentia detinuta de Aegis Group, a gestionat marea majoritate a campaniilor digitale Adidas din Marea Britanie.
Cea mai recenta campanie digitala a Adidas din Marea Britanie, creata de Isobar, s-a numit „impossible story” (poveste imposibila) si utilizatorii puteau crea o animatie personalizata bazata pe spoturile TV din seria „impossible is nothing” (nimic nu este imposibil – n.r).
Agentia 180 Amsterdam a fost responsabila de campania de publicitate a companiei Adidas de la Euro 2008. Agentiile Droga 5 si AvenueA/Razorfish au lucrat de asemenea pentru producatorul de echipament sportiv, pentru care au dezvoltat proiecte punctuale.