- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Adidas scoate la licitatie contul global de publicitate digitala

31 Jul, 10:43 • Redactia DailyBusiness
Compania producatoare de echipament sportiv Adidas organizeaza o licitatie pentru contul global de publicitate digitala, la care participa agentiile 180 Amsterdam, Droga 5, Avenue A/Razorfish si Isobar, informeaza presa internationala.
Adidas scoate la licitatie contul global de publicitate digitala

Pitch-ul este coordonat de la sediul central al Adidas din Amsterdam, iar valoarea contului nu a fost facuta publica.

Se pare ca producatorul de echipament sportiv este in cautarea unui nou model de abordare a publicitatii de pe platformele digitale.

In ultimii doi ani, rivalul Adidas, Nike a inregistrat succes in zona de publicitate digitala, prin campanii precum Nike+, creata de agentia R/GA, care a castigat premiul Cyber Lion Grand Prix la festivalul de publicitate de la Cannes in 2007.

In ultimii ani, Isobar, agentia detinuta de Aegis Group, a gestionat marea majoritate a campaniilor digitale Adidas din Marea Britanie.

Cea mai recenta campanie digitala a Adidas din Marea Britanie, creata de Isobar, s-a numit „impossible story” (poveste imposibila) si utilizatorii puteau crea o animatie personalizata bazata pe spoturile TV din seria „impossible is nothing” (nimic nu este imposibil – n.r).

Agentia 180 Amsterdam a fost responsabila de campania de publicitate a companiei Adidas de la Euro 2008. Agentiile Droga 5 si AvenueA/Razorfish au lucrat de asemenea pentru producatorul de echipament sportiv, pentru care au dezvoltat proiecte punctuale.

Urmărește Daily Business pe Google News