Basag si-a inceput cariera in publicitate in urma cu 6 ani si de 4 ani face parte din echipa de creatie din Graffiti BBDO, alaturi de care a realizat campanii precum: „Martin”, „Gustav” si „Filip” pentru Tuborg sau „It’s hard to be a woman”, pentru Pepsi Light.
In cei 4 ani petrecuti la Graffiti BBDO, Adina a lucrat pentru toti clientii agentiei, printre care Banca Romaneasca, Tuborg, Pepsi Light si Scandia.
„Adina Basag va coordona o mare parte din proiectele Romtelecom si contul Tuborg, intarind structura seniorala a departamentului, formata din Mihai Gongu, deputy creative director, si Roxana Panaitescu, group creative director”, a spus Ema Prisca, directorul de creatie al Graffitti.
Basag are 27 de ani si a terminat Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA) cu specializarea Publicitate si Mass Media.
Graffiti BBDO este una din primele agentii de publicitate infiintate in Romania, si face parte din reteaua BBDO Worldwide.