Cu aproape zece ani în Oxygen, din care în ultimii șase a ocupat funcția de Client Service Director, Adina Trandaf a acumulat experiență consistentă în comunicare, client service, formarea oamenilor și coordonarea echipelor.
Licențiată în Marketing și cu un Masterat în Comunicare Managerială și Resurse Umane, Adina Trandaf a fost direct responsabilă în ultimii ani cu dezvoltarea echipei Oxygen și a jucat un rol important în fuziunea cu Frank Group anul trecut
, precum și în configurarea ulterioară a departamentelor în agenție.
Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Farmec, Enel, Arctic, Olympus, Betano, Moncler, BERD, Sensiblu, Garanti BBVA, Nestlé, Skoda, Total Romania, VEKA Romania, Huawei, Siniat – Grupul Etex, VEEAM, Fashion House, Selgros, Masculan, ATP Trucks, Email de Sighisoara, Patria Bank, Magna Pharm, PPF Romania, Gregory”s România, Sony Pictures AXN, PPD România, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Skechers, Dentons și mulți alții.