Postul bTV Lady va fi cea de-a 30-a televiziune lansata de CME in Europa Centrala si de Est, de la infiintarea companiei de media, in 1994.
Distribuita pe retelele de cablu si satelit din Bulgaria, bTV Lady va incepe sa emita pe 28 ianuarie, iar sloganul televiziuni va fi „More for Her”.
„Ca lider al pietei, consideram ca este foarte important sa reactionam la cerintele telespectatorilor”, a declarat Vicky Politova, director general al bTV Media Group.
Noua televiziune va difuza o diversitate de productii locale si internationale, inclusiv emisiuni de lifestyle, reality show-uri, programe de divertisment, de sanatate si de frumusete, telenovele turcesti, latino-americane si seriale americane.
„Cercetarile noastre au identificat necesitatea unei televiziuni care sa le ofere femeilor din Bulgaria programele si genurile lor favorite intr-un singur loc, astfel ca bTV Lady a fost un pas natural inainte in strategia noastra de dezvoltare a numarului de televiziuni. Vom aduce ceva nou pe piata si vom oferi continut local exclusiv, primul program original fiind un talk show zilnic”, a mai spus Vicky Politova.
CME este o companie de media si entertainment, ale carei operatiuni de televiziune, continut si new media ii confera pozitii de lider de piata in sase tari din Europa Centrala si de Est, cu o populatie totala de aproximativ 50 de milioane de persoane.
CME are televiziuni in Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action si Ring.bg), Croatia (Nova TV, Doma si Nova World), Republica Ceha (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport si MTV Czech), Romania (PRO TV, PRO TV International, Acasa, PRO Cinema, Sport.ro, MTV Romania si PRO TV Chisinau), Slovacia (TV Markíza si Doma) si Slovenia (POP TV, Kanal A si pachetul POP NON STOP).
Operatiunile de broadcast ale CME sunt sprijinite de divizia de continut si distributie, Media Pro Entertainment, dar si de divizia de New Media, care opereaza Voyo, serviciu regional de video-on-demand.