Piata de entertainment din Europa, inca nedezvoltata si fragmentata, se va consolida si va consemna o prezenta mai puternica din partea studiourilor americane in urmatorii 10 ani, estimeaza Sarbu.
El intentioneaza sa aduca televiziune in format 3D in regiune. CME va continua sa ofere, printre altele, reality-show-uri si telenovele cu bugete mici.
Sarbu mizeaza pe o crestere a profitului operational EBITDA in acest an la CME, in urma vanzarii operatiunilor din Ucraina dar si pe fondul cresterii din regiune.
CME a inregistrat o pierdere neta de 55 mil. dolari in T4 si un profit inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare (EBITDA) de 44,1 mil. dolari, in scadere fata de cele 79,8 mil. dolari din acelasi trimestru al anului precedent.
Adrian Sarbu, 55 de ani, fondatorul Media Pro, a lucrat ca secretar de stat pentru mass-media in Guvernului Romaniei in 1990.
CME opereaza posturi TV in Cehia, Romania, Croatia, Slovenia, Slovacia si Bulgaria. CME a fost infiintata in 1993 de Ronald
Lauder, un mostenitor al imperiului de cosmetice Estee Lauder.