- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

AdVenture promoveaza un card de cumparaturi in farmacii

06 Aug, 14:51 • Redactia DailyBusiness
Agentia de publicitate AdVenture a inceput campania de comunicare pentru un card de cumparaturi care va fi putea folosit in farmaciile Sensiblu, lansat de catre IFN Lauren Finance, companie membra a grupului A&D Pharma.
AdVenture promoveaza un card de cumparaturi in farmacii

Campania Respiro se va derula in perioada 15 iulie-30 august sub sloganul „Mult mai bine pentru tine”. Valoarea bugetului pentru campanie nu a fost precizata.

Campania se deruleaza atat in medii conventionale (presa centrala si locala, radio local, campanie TV) cat si in medii neconventionale (metrou, internet, in farmaciile Sensiblu).

Obiectivul principal al campaniei concepute de AdVenture este cresterea notorietatii acetui tip de serviciu si, totodata, cresterea vanzarilor in farmaciile unde proiectul va fi implementat.

Cardul poate fi folosit pentru cumpararea oricarui produs farmaceutic in limita disponibilului de sold si cu dobanda 0%. Cele doua variante ale cardului ofera limita de credit de 150, respectiv 300 lei, iar suma imprumutata va fi achitata de client in doua, respectiv trei rate lunare egale.

Pentru inceput, cardul Respiro este lansat in farmaciile Sensiblu, la nivel national, urmand ca ulterior sa se extinda si in alte puncte farmaceutice.

AdVenture este o agentie de publicitate full service infiintata in anul 2002. Printre clientii sai se numara Panfoods Romania (Amigo), Motorola Romania, Interamerican, Sensiblu, Alto Syncro & Avia Motors, Realitatea TV, The Money Channel, Unilever FoodSolutions, Volvo Romania, Impact.

Capitalul social al companiei Lauren Finance este de peste 900.000 de lei (aprox. 250.000 de euro).

Urmărește Daily Business pe Google News