- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Advertiserii britanici au cheltuit 2 miliarde lire sterline pe online in primul semestru al anului

05 Oct, 11:39 • Redactia DailyBusiness
Advertiserii din Marea Britanie au cheltuit 2 miliarde de lire sterline pe publicitate online in primele sase luni ale anului, brandurile din FMCG adumandu-si 240 milioane de lire sterline din totalul investitiilor in mediul digital, scrie presa internationala citand date furnizate de IAB, organziatie care reglementeaza publicitatea pe Internet.
Advertiserii britanici au cheltuit 2 miliarde lire sterline pe online in primul semestru al anului

Advertiserii din FMCG, care nu se laudau cu investitii semnificative in online anii trecuti, acopera dupa primul semestru al anului in curs 11,8% din totalul chetuielilor din online-ul britanic, comparativ cu 9,4% in perioada similara a anului trecut.

Toti clientii publicitatii britanice au cheltuit circa 2 miliarde lire sterline pe online in prima jumatate a anului, cu 10% mai mult fata de primul semestru al lui 2009.

In primul semestru al lui 2009, investitiile britanicilor in online se cifrau la 1,75 miliarde lire sterline, depasind TV-ul pentru prima data.

Publicitatea pe Internet acopera in prezent 24,3% din totalul cheltuielilor cu publicitatea din Marea Britanie.

In SUA, investitiile pe Internet se cifrau, in prima jumatate a anului trecut, la 5,5 miliarde dolari.

Urmărește Daily Business pe Google News