Criteriile care au stat la baza acestei alegeri au fost calitatea serviciilor oferite clientilor, modul in care agentia a a atras noi segmente de business intr-un an puternic afectat de criza economica si statutul de partener de afaceri pe care agentia si l-a asumat fata de clientii sai.
Potrivit revistei Adweek, aceasta recunoastere se mai datoreaza si eficientei managementului care a reusit sa se adapteze noilor conditii economice si financiare, elaborand strategii de business inovatoare si creative pentru clientii sai.
OMD Worldwide a mai fost desemnata Agentia Globala de Media a Anului si in 2008 de catre editia londoneza a revistei de specialitate Campaign si Adweek.
OMD Worldwide este cea mai mare agentie de media din lume, prezenta in peste 80 de tari. OMD este o entitate Omnicom Media Group, divizia de media a Omnicom Group Inc.
OMD functioneaza in Romania din 2000, fiind o entitate 100% Omnicom Group, si face parte din portofoliul Omnicom Media Group Romania.