In 2007, veniturile agentiei s-au ridicat la aproximativ 70.000 euro.
Reprezentantii companiei nu au facut estimari referitoare la veniturile pe care le asteapta anul acesta, subliniind insa ca 2009 este un an „interesant” pentru comunicare, care va cere mai mult ca oricand eficienta.
„In contextul crizei financiare si al efectelor sale, toti jucatorii din piata se uita, mai mult ca oricand acum, la eficienta. Companiile sunt mult mai atente la recuperarea investitiilor. Bugetele de comunicare reduse au impus noi strategii, iar PR-ul si evenimentele restranse sunt suporturi principale de comunicare pentru multe companii”, au declarat reprezentantii RAN Events Communication.
„Obstacolele trebuie sa le transformam in oportunitati. Limitele te fac mai inventiv pentru ca mereu cauti sa le depasesti. Puterea de a inova, de a oferi servicii de calitate, viteza de reactie si flexibilitatea, capacitatea de a surprinde publicul cu o noutate sub forma de mesaje noi sau moduri noi de comunicare, va constitui valoare adaugata pentru o agentie de relatii publice”, au adaugat acestia.
Din portofoliul de clienti ai agentiei fac parte companii ca Asociatia Recolamp – client atras in ianuarie 2009 -, Hansen Office Furniture, Proges, SCA Cosma si Asociatii, Venchi, Horvath & Partners.