In primul trimestru al lui 2008 compania a inregistrat afaceri de circa 25.000 de euro, iar pana la sfarsitul anului estimeaza un profit de 35.000 de euro, in crestere cu 25% fata de anul precedent.
In 2007, cele mai mai profitabile servicii oferite de catre companie au fost cele de creatie, branding si productie, creatia atragand 70% din profitul pe 2007, branding-ul 20% si productia 10%. Oprescu este de parere ca cele trei servicii vor avea aceeasi pondere in profitul companiei si in 2008.
„Anul trecut, in topul preferintelor clientilor s-au aflat proiectele de comunicare si de creare a identitatii, iar anul acesta cred ca o sa creasca ponderea proiectelor legate strict de branding”, a spus Oprescu.
De asemenea, Oprescu estimeaza ca pana la sfarsitul anului portofoliul de clienti al agentiei va creste cu circa 5 nume noi.
Logo Bigger, infiintata in 2004, ofera servicii de evaluare de brand, cercetare de piata, strategie de comunicare, naming, logo design, pachete de identitate comunicare, DTP si productie.
Din portofoliul de clienti ai agentiei fac parte companii precum Petrom, Danone Romania, Bunge Romania, GVA ASCO Properties, Alexandrion, MGM, Provident, Idillio, Learning about, Brandbuilders, Oblio, Tiger, Entertraining, Artventure, Vincenti, Multinews, BloomPr, RX Electric sau Image Promotion.
Alti jucatori de pe piata romaneasca de branding sunt nume precum Brandtailors, Brandient, Brand Academy, Grapefruit sau MSA.