Rebrandingul
realizat de agenția Hippos a avut la bază un audit intern și
extern extins, iar pe baza insight-urilor primite de la echipă,
clienți și parteneri a fost conturată noua identitate vizuală a
4AcePR, alături de noua direcție de comunicare, sub sloganul „Communication Beyond Borders”.
Poziționarea 4AcePR
s-a construit pornind de la insight-urile des întâlnite în auditul
extern – apropierea față de client și nevoia unei îmbinări
între creativitate și soluții extrem de aplicate, care depășesc
limitele PR-ului clasic, printr-o abordare orientată spre
instrumente de marketing, dar mai ales spre consultanța de business.
În același timp, sloganul subliniază și know-how-ul extins la
care agenția are acces prin apartenența la rețeaua internațională
de agenții independente, PR Network.
„Cu o nouă
identitate și o echipă de consultanți extinsă, ne propunem ca
„dincolo de limite” să definească felul în care comunicăm și
acționăm. Următorii ani vor marca consolidarea capacității de
comunicare în domenii variate și accesarea unor piețe externe la
nivel de potențare a informațiilor și instrumentelor relevante
pentru clienți și industrie. Totodată, cei 13 ani de experiență
au o contribuție majoră în crearea și implementarea unor noi
proiecte de comunicare proprii – evenimente adresate comunităților
active (studenți, antreprenori etc.) și campanii CSR”,
declară Mihaela Mitu (foto), managing director 4AcePR.
Viziunea „dincolo
de limite” a agenției este transcrisă în resursele ample de timp
și financiare alocate fiecărui proiect în parte pentru cercetarea
brandului și a comportamentului consumatorului, cu scopul de a oferi
soluții de comunicare specifice.
Serviciile integrate (PR, BTL,
online&social media, branding, design&producție) sunt cele
care generează rezultate specifice, măsurabile, relevante și
încadrate în timp, cu efecte directe nu numai asupra imaginii unei
companii, ci și asupra dezvoltării business-ului.
Noua poziționare se reflectă nu numai
în varietatea de soluții de comunicare și promovare, ci și în
tipologiile de clienți (de la susținerea și lansarea unor
antreprenoriate, până la proiecte implementate pentru companii
multinaționale), precum și în diversitatea domeniilor de
comunicare.
De-a lungul celor 13 ani de activitate,
4AcePR a comunicat pentru peste 80 de clienți din domenii de
activitate extrem de diversificate (farma&medical,
electroIT&retail, construcții&imobiliare, educație&cultură,
lifestyle, FMCG, sport, auto&transporturi, HoReCa, sectorul
public, entertainment, telecom, financiar, energie, branding personal
etc.).
4AcePR este o agenție
independentă, fondată în 2002 ce ofera soluții
de comunicare integrată (PR, BTL, online&social media, branding,
design&producție) pentru companii din domenii extrem de
diversificate.
În portofoliul
actual de clienți se regăsesc: Armaco Distributions, Atenție!, Die
Biene Maja, Domeniile Mennini, Elian Solutions, Falcon Electronics,
Hästens, Origami Consulting Group, Qipa, Restart, Roberto Cavalli
Tiles, S-Karp, Stein Bestasig.