“DDB a fost activa
pe piata romaneasca inca din 1995. Am luat decizia de a realiza o
alianta strategica cu The Group”, a declarat Pietro Tramontin,
presedinte DDB Europe.
Echipa DDB Romania va include
profesionistii agentiei Brandstalk si o parte din personalul
specializat care lucra in echipa agentiei Olimpic/ DDB.
In portofoliul DDB
Romania se vor afla mai mult de 20 de branduri noi, ale unor clienti
internationali ai retelei si companii locale precum Henkel, MOL
Romania, Pepsico Romania, Marks&Spencer, Chipita Romania,
Kronospan Romania, Alpha Bank etc.
Agentia are o echipa
de 35 profesionisti si estimeaza o cifra de afaceri de peste 5
milioane euro in anul 2013.
“Afilierea
agentiei noastre de creatie la reteaua internationala DDB constituie
evolutia fireasca a parteneriatului consolidat deja intre The Group
si Omnicom” a declarat Zoltan Szigeti, Presedinte The Group.
DDB Romania va functiona in cadrul The
Group si va beneficia de sinergiile agentiilor specializate in
diferitele discipline, astfel incat sa poata oferi campanii integrate
si servicii complete de comunicare clientilor sai.
Echipa agentiei Brandstalk,
transformata in DDB Romania, ofera servicii specializate de creatie,
planificare strategica si comunicare integrata. Aceasta include
profesionisti cu experienta indelungata in creatia publicitara,
cercetare de brand, comunicare si marketing interactiv.
Agentia de publicitate DDB Worldwide
Communication Group Inc. are peste 200 de birouri in peste 90 de
tari.
The Group este lider al industriei de
comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de
creatie, media, branding, relatii publice, productie, marketing
experiential si evenimente speciale.
The Group gestioneaza comunicarea
pentru mai mult de 100 branduri locale si internationale.