„Pentru 2008, luand in considerare tendinta de crestere a bugetelor alocate de companii proiectelor de PR si evenimente, estimam ca veniturile agentiei vor creste cu cel putin 30% fata de 2007”, a mai precizat Georgescu.
Cresterile inregistrate de CBC in 2007 s-au datorat extinderii activitatii si serviciilor oferite de agentie, precum si largirea portofoliului de clienti, la cel existent adaugandu-se companii precum Microchip Technology Inc., Harris Stratex Networks, Ideal Heat, Codecs, Cumpana, Expo Market Doraly si Cromsteel.
„Tot in 2007 am dezvoltat o noua directie, crearea si implementarea de evenimente proprii. In colaborare cu agentia PlusMedia am pus bazele targului de credite „CreditEXPO”, prima editie fiind organizata in Bucuresti”, a spus Georgescu.
2008 a debutat cu un nou parteneriat, CBC incheind un contract cu compania Johnson & Johnson pentru marcile Nicorette si Visine, pentru care agentia va asigura servicii de consultanta PR si media relations.
„In anul 2008 principalul nostru obiectiv este consolidarea evenimentelor proprii generate in 2007, precum si dezvoltarea de proiecte noi. Dorim sa dezvoltam brandul „CreditEXPO” prin organizarea acestui tip de eveniment in orase precum Iasi, Constanta, Cluj sau Sibiu, dar si a unei noi editii in Bucuresti”, a explicat Georgescu.
Creative Brand Communication(CBC), infiintata in 2005, este o agentie independenta de consultanta in comunicare si event management.
Din portofoliul de clienti ai CBC fac parte companii precum Unilever South Central Europe, Microchip Technology Inc., Harris Stratex Networks, OSRAM Romania, Codecs, Ideal Heat, Cumpana, dar si brandurile Nicorette, Dero, Knorr, Delikat, Cif si Domestos.