Potrivit companiei, care numara in prezent 8 angajati, agentia vine cu o pozitionare noua pentru piata din Romania, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.
Contactati de DailyBusiness.ro, reprezentantii Rusu+Bortun Brand Growers nu au oferit detalii suplimentare referitoare la investitia in proiect, veniturile vizate sau clientii pe care si-au propus sa-i atraga in 2009.
Competentele noii agentii sunt structurate in echipe de consultanta formate din strateg+producator si echipe de creatie compuse din copywriter+art director.
Lista de servicii Rusu+Bortun cumuleaza serviciile unei agentii de brand cu cele ale unui shop de creatie: audit de brand, arhitectura de brand, strategie de brand, naming, retorica de brand, corporate identity, digital branding, packaging design, environmental design, brand management, comunicare interna si externa de brand (strategie de comunicare, creatie conventionala si neconventionala), preproductie si productie (audio-video, foto, print si online).
Un alt serviciu al agentiei este postproductia foto, realizata de un departament intern de postproductie si retouching care colaboreaza cu mai multi fotografi.
In cinci luni de la lansare, portofoliul Rusu+Bortun Brand Growers cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup), Centrofarm, Markit Production (Markit, Greenworks, EcoEnergia), Coca Cola Hellenic (proiecte), Grupul Realitatea Catavencu, Ursus Breweries (proiecte Timisoreana), DTZ Equinox, Acasa Media, Clinica stomatologica Identis, Cratima, Magazinul Conformist, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet Film, Hostway, Millenium Communications, WebMaker (transfer.ro), Technophar.
Inainte de a infiinta Rusu+Bortun, Catalin Rusu (28 de ani) a fost Group Creative Director, Senior Copywriter, Copywriter la Cohn&Jansen/Ashley&Holmes (2003-2008), Copywriter la Ogilvy&Mather (2002), iar intre 2005 si 2008 a fost consultant de brand pe proiecte de strategie si design de brand. A lucrat pentru clienti precum Connex, Cosmote, Dove, Audi, Honda, Fiat, Medicover, Romstal Leasing, La Fantana, National Geographic, Ciel, Lotto, Volvo sau Internity.
Marc Bortun (32 de ani), Creative Partner in cadrul Rusu+Bortun, are o experienta de 10 ani pe piata, lucrand anterior pentru Millenium Communications, in calitate de Creative Director, iar la Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, Next/CAP si Saatchi&Saatchi, ca Art Director.
Cel de-al treilea partener al start-up-ului este Millenium Communications, companie fondata si condusa de Andrei Bortun (32 de ani). Structura actionariatului Rusu+Bortun este compusa din Catalin Rusu 40%, Marc Bortun 30% si Millenium Communications 30%.
Rusu+Bortun isi doreste ca, pe termen mediu si lung, sa colaboreze cu angajatii sai in sistem de parteneriat, seniorii sau oamenii-cheie din echipa avand posibilitatea de a deveni parteneri la profit, in functie de competente si rezultate.
Rusu+Bortun Brand Growers lucreaza in parteneriat cu agentia Millenium Communications.