Anul trecut, business-ul agentiei a scazut cu circa 15%, pana la 585.000 de euro.
„In 2010, volumul de munca a fost comparabil cu 2009, dar estimam o scadere a cifrei de afaceri de aproximativ 15% cauzata de circumstantele economice in care se afla companiile romanesti in general”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Stefan Liute (foto), directorul de strategie al agentiei.
„Pentru 2011, ne propunem o tinta apropiata de 1 milion de euro la care vom ajunge prin cresterea echipei si diversificarea serviciilor oferite, in contextul in care nu ne asteptam la un reviriment economic„, a explicat directorul de strategie al Grapefruit.
Piata de branding locala va continua sa urmeze tendintele care se manifesta la nivelul intregii economii, potrivit lui Liute.
„Ne asteptam ca valoarea totala a pietei sa stagneze sau sa scada usor in 2011”, a mai spus Liute, care estimeaza valoarea pietei locale de branding la 20-25 milioane de euro.
Ca trend pentru anul acesta, directorul de strategie al agentiei vede o crestere a serviciilor digitale.
„Pentru a ne atinge tinta de crestere ne propunem extinderea echipei, diversificarea portofoliului de clienti si a tipurilor de proiecte. Totodata mizam si pe o cerere mai mare, ca pondere, de servicii mai complexe, cu valoare adaugata mai mare, in contextul educarii pietei si eficientizarii investitiilor in servicii de marketing.”, a spus Liute.
Portofoliul de clienti al Grapefruit in mediul digital include companii precum Dacia, OTP Bank, ING Bank, Labormed si NNDKP.
In prezent, echipa Grapefruit numara 17 angajati in cele doua birouri din Bucuresti si Iasi.
Principalii competitori ai agentiei pe piata de profil sunt B&P Brandivia, BrandTailors, Brandient si Rusu+Bortun Brand Growers.