„Este vorba de o investitie in resurse umane si in servicii de relatii cu presa localizate si adaptate culturii ucrainiene”, a declarat Casunean pentru DailyBusiness.ro, fara sa precizeze valoarea bugetului alocat pentru lansarea in Ucraina a serviciilor Open2Europe.
In prezent, agentia lucreaza in Ucraina pentru clientii Yves Rocher, pe sectorul cosmetic si pentru PLDS Philips & Lite-on Digital Solutions, pe sectorul unitatilor optice.
In Romania, Open2Europe lucreaza pentru PLDS Philips & Lite-on Digital Solutions, pe sectorul unitatilor optice, free-hotspot.com – hotspoturi gratuite, si Case Logic, pe segmentul accesoriilor multimedia,
In ceea ce priveste criza financiara care afecteaza toata media europeana, cei de la Open2Europe au afirmat ca resimt efectele recesiunii, in special din partea clientilor.
„Pe de o parte, unii dintre ei (clientii-n.r) au fost obligati sa isi reduca bugetul general in mod considerabil, si deci au ales in primul rand bugetul alocat comunicarii. Altii insa – cei care au iesit cu bine din aceasat criza – , dimpotriva au ales sa investeasca in relatiile cu presa si comunicare tocmai pentru a isi face cunoscuta ‘sanatatea financiara’. Deci se creaza un echilibru intre pirederi si castiguri”, spune country managerul Romania pentru Open2Europe.
Prezenta in aproximativ 30 de tari europene, agentia nu comunica veniturile inregistrate la nivel de tara. Sediul central al agentiei, infiintata in 2001, este in Franta. Agentia ofera servicii de comunicare in 4 domenii de expertiza: bunurile si serviciile de larg consum, dezvoltarea durabila, noile tehnologii si comunicarea institutionala.