Sparkle a dezvoltat mai multe proiecte de marketing digital si de one-to-one marketing pe platforme integrate (web, sms, infoline, newsletter, print) pentru marcile Panasonic, Dr. Oetker, Mitsubishi, Tetra Pak, Beiersdorf, BRD – Groupe Societe Generale sau farmaciile Dona.
In prezent, agentia are in portofoliu 10 clienti permanenti si dezvolta proiecte punctuale pe competente specifice pentru inca 6-7 companii.
Cele mai solicitate servicii ale agentii au fost, in 2008, comunicarea personalizata, de tip „unu la unu” pe platforme integrate (atat Business-to -Consumer, cat si Business-to-Business), dar si servicii de comunicare digitala, cu finalitate masurabila.
In ceea ce priveste serviciile Sparkle pe anul acesta, oficialii agentiei sustin ca toate competentele companiei vor fi „cerute” anul acesta.
„Companiile vor cauta sa-si cheltuiasca chibzuit bugetele, sa obtina rezultate clare si raspuns din partea publicului vizat, sa poata izola un anumit mediu de comunicare atunci cand evalueaza rezultatele, pentru a sti ce ROI (n.r – Return On Investmentau) au pe banii investiti. Deci marketing-ul relational, solutiile interactive si new media vor fi preferate”, considera reprezentantii Sparkle.