Cifra de afaceri pe anul fiscal 2007 a D’Avantage Consult a fost de aproximativ 140.000 euro.
La sfarsitul anului fiscal 2008, veniturile agentiei se ridicau la putin peste 300.000 euro, valoare sustinuta de cresterea portofoliului de clienti fata de anul precedent cu peste sase conturi noi, conform companiei.
„Aprecierile noastre pentru anul in curs sunt pozitive. Estimam o crestere ponderata a portofoliului de clienti, cu toate ca multe business-uri au parte de o involutie in contextul crizei economice. In acest caz, un punct de sprijin important pentru noi este publicul din ce in ce mai constient de necesitatea de a comunica eficient si rentabil din punct de vedere financiar”, a declarat Georgiana Corsau, PR account executive D’Avantage Consult.
„Mai mult decat atat, comunicarea ar trebui sa fie ultima de pe lista activitatilor la care renunta o companie pe timp de criza. Procesul de comunicare cu publicul tinta trebuie sa fie unul constant, stabil si sa emane incredere. In momentul in care procesul este intrerupt, increderea publicului scade, vizibilitatea companiei scade si ea iar pozitionarea ca si brand in mintea consumatorilor este periclitata”, a adaugat reprezentantul D’Avantage Consult.
Infiintata in 2004 de cinci specialisti in comunicare, economie si relatii cu clientii, agentia de relatii publice D’Avantage Consult furnizeaza servicii de PR, planificare si strategie de marketing, management de evenimente, conferinte, congrese, campanii de comunicare, campanii de imagine, campanii de comunicare interna, team-building, comunicare online, monitorizare media, media coverage, audit de brand, design si creatie.
Printre clientii D’Avantage Consult se numara companii ca Air France, Lufthansa Romania, Aegon Life sau Eximtur.