„Daca anul 2006 l-am terminat cu o cifra de afaceri de 1,4 milioane euro, anul acesta estimam cifra de 5 milioane euro. Cresterea este impresionanta si suntem convinsi ca inca nu ne-am atins limitele, asa ca privim spre 2008 cu incredere”, a afirmat Zamfir.
Compania a trecut printr-un proces de rebranding, bazat pe conceptul de benzi desenate (comics), care coincide cu implinirea a cinci ani de la lansarea agentiei pe piata de advertising din Romania.
Rebrandingul s-a realizat cu resursele agentiei, atat la nivel de concept, pozitionare si nivel grafic, au spus reprezentantii companiei, fara sa precizeze nivelul investitiei.
AdVenture este o agentie de publicitate full service infiintata in anul 2002. Printre clientii sai se numara Panfoods Romania (Amigo), Motorola Romania, Interamerican, Alkaloid Skopje, Sensiblu, Clermont Hotel, Alto Syncro & Avia Motors, Realitatea TV, The Money Channel, Unilever FoodSolutions, Volvo Romania, Impact, YKK Romania.