Pitch-ul a avut in vedere dezvoltarea platformei de BTL in plan local, agentia DRAFTFCB urmand sa ofere brandului detinut de JTI servicii de strategie si creatie, sa dezvolte si sa implementeze programe de BTL.
Contactati de catre DailyBusiness.ro, reprezentantii DRAFTFCB nu au oferit informatii suplimentare referitoare la valoarea contului pe care il vor gestiona, durata contractului sau restul agentiilor care au participat la pitch-ul organizat de JTI pentru publicitatea neconventionala a brandului Camel.
Agentia DRAFTFCB va incepe implementarea conceptelor creative pentru Camel in cea de-a doua parte a anului 2008.
Camel este unul dintre principalele branduri premium de tigarete detinute de compania Japan Tobacco International.
Update 17. 20
Oficialii JTI au specificat ca pitch-ul organizat pentru contul Camel s-a desfasurat incepand cu luna martie, pe o perioada de 3 luni, la licitatie participand 5 agentii. Contractul semnat la finalul pitch-ului cu DRAFTFCB va acoperi ultima jumatate a anului 2008.