Agentia Iris va realiza mai multe campanii pentru ING de promovare a competitiei de Formula 1, acestea urmand sa fie comunicate in presa, TV, online si prin marketing experimental. Prima campanie realizata de Iris va fi lansata inainte de Marele Premiu al Australiei, programat pentru martie 2008.
Planificarea si achizitia de spatiu media vor fi gestionate, in continuare, de agentiile de media cu care ING colaboreaza la nivel local, in tarile in care este prezent.
Grupul financiar olandez ING este unul dintre principalii investitori din Formula 1, cu aproximativ 58 milioane de euro anual investiti. ING sponsorizeaza echipa ING Renault si Marile Premii din Australia si Belgia.
Agentia britanica de publicitate Iris functioneaza din 2000 si ofera servicii pentru constructia si comunicarea brandurilor. Agentia, cu reprezentante in India, Singapore, Marea Britanie si SUA, este specializata in comunicarea catre grupurile de consumatori tineri si are, in portofoliu, clienti precum Sony Ericsson Europe, Manchester United, Puma International, Coca Cola si Walt Disney Television.
ING Group este o institutie financiara internationala care ofera servicii bancare, de asigurari si de management al activelor unui numar de peste 60 de milioane de clienti individuali, companii si institutii din 50 de tari.