Agentia a castigat contul Olympus in urma unui pitch organizat in Romania, finalizat saptamana trecuta, la care au mai participat agentiile GMP si Cohn&Jansen, au declarat pentru DailyBusiness surse din piata.
Potrivit acelorasi surse, Frank a semnat cu Olympus un contract de 1 an, cu posibiliatate de prelungire.
„Am fost selectati pentru acest cont datorita faptului ca ne-am diferentiat printr-o strategie integrata ce cuprinde toate segmentele de comunicare, ATL, BTL, PR, media, online si marketing mobil”, a declarat Dimitris Tranakas, partener Frank Group.
Infiintata in Grecia in 1965, compania Olympus este unul dintre cei mai mari producatori locali din domeniul lactatelor, precum si unul dintre cei mai mari exportatori greci de branzeturi, cu piete de desfacere in 25 de tari, din 5 continente. In Romania, Olympus este prezent cu produse lactate (diverse sortimente de branza si iaurt) si suc natural de portocale.
Frank Group este un grup de agentii independente, care si-a lansat biroul din Romania in 2008. Portofoliul de servicii oferite de grup si de companiile partenere include publicitate, branding, strategie, online (prin divizia Frank Digital), retail marketing (prin MSPS), organizare de evenimente (prin Skepsis), productie, media (United Media) si relatii publice.
Printre clientii agentiei se numara Skoda, Sprider Stores, Asirom, Miele, Singer, Schenker, Mothercare, IIRUC si altii.
Frank detine birouri si in Atena, fiind de asemenea prezenta in Shanghai si Barcelona. Pentru proiectele new media, grupul colaboreaza cu o agentie afiliata din New York.