Productiile
audiovizuale Gav pentru Longanesi reprezinta instrumente B2B, fiind
destinate in primul rand distribuitorilor de carte.
„Book trailers
sunt o forma insolita si in acelasi timp eliptica de comunicare
pentru tiparele „clasice” ale categoriei. Acestea sunt
pandantul a ceea ce denumim in cinema „vorspanuri” sau
„trailere”, adica niste mini-filme care prezinta creativ,
ca un story cinematografic, povestea cartii”, a explicat Lucian
Georgescu, managing partner Gav.
„Este un produs
nou, in categoria web video”, a completat Lucian Georgescu.
Creatiile vizuale Gav, regizate de directorul de creatie Marius Rosu, au fost deja lansate intr-o perioada de activitate intensa dominata de marile targuri de carte, precum cel recent de la Frankfurt.
Fondata in anul 1946
de catre jurnalistul si umoristul italian Leopoldo Longanesi
(1905-1957), editura Longanesi are sediul in Milano, fiind
recunoscuta pentru inclinatia catre nonconformism.
Dintre cei mai
populari autori care au fost publicati de editura Longanesi pot
fi mentionati: Patrick Süskind, Wilbur Smith, Michael Ende, Isaac B.
Singer, William Golding, Elizabeth George, Clive Cussler, Jostein
Gaarder, Marianne Fredriksson, Vikram Seth, Patrick O’Brian, Marion
Zimmer Bradley, cat si autori italieni precum Tiziano Terzani, Sergio
Romano, Federico Zeri, Piero Ottone, Piergiorgio Odifreddi, Marta
Morazzoni, Giuseppe Conte sau Marco Buticchi.
Gav, agentie
romaneasca independenta, si-a inceput activitatea in anul 2003,
impreuna cu atelierul de marketing cultural Balkanski, ambele fondate
de Lucian Georgescu. In 2007, GAV a creat si implementat programul
„Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007”.