Nu este prima data cand Tiderle oscileaza intre Leo Burnett si GMP: aceasta a acceptat oferta din partea GMP, de a manageria creatia agentiei, dupa ce a parasit pozitia similara ocupata la Leo Burnett din 2001 pana in vara anului trecut.
Potrivit reprezentantilor GMP, Leo Burnett „incearca sa-si rezolve problemele apeland la o solutie din curtea GMP”.
Acestia au amintit ca in 2006, GMP a fost la cateva puncte de a castiga premiul Agentia Anului la festivalul Ad’Or, dar titlul a revenit rivalei Leo Burnett. In acelasi an, la Goldendrum, GMP s-a impus in fata Leo Burnett.
Reprezentantii GMP afirma ca imediat dupa Goldendrum 2006, Leo Burnett „a dat o lovitura de proportii agentiei GMP”, angajand, intr-o luna, 9 oameni, in frunte cu Emilian Arsenoaiei.
„Se pare ca, dupa concedierea lui Emilian si a colegilor lui in urma cu o luna, Leo Burnett nu poate sa-si rezolve problemele decat tot printr-un atac la GMP”, mai sustin reprezentantii GMP.
„Ieri am vazut cu totii reactia unuia dintre liderii Leo la adresa Grand Effie-ului acordat cazului Timisoreana. Astazi, anuntam faptul ca directorul de creatie al GMP, Carmen Tiderle, pleaca la Leo Burnett”, se arata in comunicatul remis de agentia GMP.
Contactat de DailyBusiness, Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, a replicat: „Din GMP nu se pleaca la Leo Burnett, ci se intoarce la Leo Burnett. Aceasta este situatia actuala. Carmen Tiderle a lucrat 7 ani la Leo Burnett, dupa care 7 luni la GMP. Si a decis sa se intoarca. O asteptam inapoi cu bratele deschise”.
Iordache a comentat declaratia reprezentantilor GMP „dupa succesele de la Effie, Leo vaneaza la GMP”, ca pe un mod tendentios de a prezenta lucrurile.
„In ce priveste afirmatia ‘Ieri am vazut cu totii reactia unuia dintre liderii Leo la adresa Grand Effie-ului acordat cazului Timisoreana’, subliniez ca a fost facuta o contestatie oficiala referitoare la acordarea necuvenita a acestui trofeu catre GMP, in locul clientului Timisoreana direct. Si nimic mai mult. Orice speculatii legate de lupta agentiilor mari impotriva celor mici, sau a celor multinationale impotriva celor locale este la fel de ridicola”, a mai precizat Iordache.
Tiderle nu a putut fi contactata de DailyBusiness pentru informatii suplimentare.
Carmen Tiderle are o experienta in publicitate de aproape 10 ani. Ea s-a angajat in 1997 la Saatchi & Saatchi ca junior copywriter. Dupa un an la Saatchi & Saatchi, a lucrat o perioada de doi ani in agentia in-house a companiei Connex, iar in 2001 s-a angajat la Leo Burnett & Target.
Aici a ocupat initial functia de copywriter, iar mai apoi a condus departamentul de creatie, alaturi de Emilian Arsenoaiei. In vara anului trecut, a parasit Leo Burnett pentru a aceepta functia de director de creatie al GMP.
GMP este una dintre cele mai importante agentii independente integrate din Romania. Compania are in portofoliu un numar important de clienti si branduri printre care se numara Ursus Breweries – Timisoreana, ApaNova, Monte Banato, Millennium Bank, Unilever.