„Pentru finalul anului 2012 estimam o cifra de afaceri de 2 milioane de euro, un obiectiv destul de usor de atins daca avem in vedere faptul ca primele 6 luni ale acestui an au adus deja 900.000 euro in agentie”, a declarat Valentin Vacarus, managing director Godmother.
„In ce priveste echipa, nu ne dorim un colectiv mai mare de 25 de persoane – credem ca aceasta este dimensiunea ideala in care putem sa interactionam eficient unii cu altii si sa ne pastram spiritul insa nu excludem colaborarile de orice fel, deoarece forma echipei este data de conturul solutiilor”, a adaugat el.
In prezent Godmother are o echipa de 20 de persoane, dintre care 7 in departamentul de client service, 5 in cel de creatie, 4 alcatuiesc departamentul de online, iar 4 ocupa functii administrative.
Fondata in 1997 ca agentie de productie publicitara numita Speed Promotion, din 2004 agentia a devenit full service iar in 2008 a trecut printr-un proces de rebranding in urma caruia a devenit Godmother.
Printre clientii actuali ai Godmother se numara: Google Romania, PROFI Rom Food, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Forever Living Products, Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan si Plaza), Case Utilaje, Perla Nord, Doppel Hertz, Energy Holding, Cyathus, LLP Dinalycs, Siel Invest, Life Care, Garrone, Rehau, Midocar, Perfect Tour, Adeplast, AFI Cotroceni, Best Jobs si multi altii.