Oficialii agentiei nu au oferit detalii referitoare la valoarea contului de comunicare al Bell Bucharest.
Logo Bigger va semna strategia de comunicare pentru Bell Bucharest, in cadrul unui contract de consultanta pe termen lung. Contul de PR ajunge la Logo Bigger dupa o serie de proiecte punctuale dezvoltate de agentie pentru trainerul de limba engleza, printre care si rebrandingul si repozitionarea companiei, odata cu afilierea acesteia la Bell International, dupa cum au explicat oficialii agentiei.
Pe langa contul de PR, Logo Bigger se va ocupa si de campaniile de imagine ale trainerului de limba engleza. Echipa dedicata acestui proiect este alcatuita din Alexandru Dumitrascu – Account Executive, Matei Arnautu – Art director si Florin Bratescu – Copywriter.
Bell Bucharest, Corporate Language Programmes, dezvolta abilitati de comunicare in limba engleza in companii precum: Unicredit, OMV-Petrom, Alcatel, Alpha Finance, Aviva, Caroli, DHL, Global Financial Group, Hilton, Rewe Romania, Fan Courier, Elpreco.
Logo Bigger, infiintata in 2004, ofera servicii de evaluare de brand, cercetare de piata, strategie de comunicare, naming, logo design, pachete de identitate, comunicare, DTP si productie.
Din portofoliul de clienti ai agentiei fac parte companii precum Petrom, Danone Romania, Bunge Romania, GVA ASCO Properties, Alexandrion, MGM, Provident, Idillio, Learning about, Brandbuilders, Oblio, Tiger, Entertraining, Artventure, Vincenti, Multinews, BloomPr, RX Electric sau Image Promotion.
Update (30.10.2008, h.11:50):
Durata colaborarii cu Bell Bucharest se intinde pe o perioada de trei ani, pentru a asigura o mentenanta in comunicare prin proiecte ce vor intari brandul in sine, iar bugetul estimativ pana la sfarsitul lui 2008 (n.r – lunile noiembrie si decembrie) se invarte in jurul sumei de 50-60 de mii de euro, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii Logo Bigger.