CPM International deruleaza activitati in servicii de field marketing (strategii si activitati de marketing cu componenta de implementare „pe teren”).
In urma afilierii, Mercury360 a devenit partener exclusiv al CPM International in Romania.
Afilierea cu CPM International nu va aduce schimbari in structura de conducere, si nici in structura angajatilor de la Mercury360.
Aceasta presupune o colaborare intre cele doua agentii pe proiecte derulate de CPM in Romania sau in cazul in care clientii CPM vor avea nevoie de serviciile oferite de Mercury360, au explicat oficialii agentiei.
CPM International, care face parte din grupul Omnicom, proiecteaza si dezvolta solutii pentru effective consumer contact (stiinta de a comunica direct cu consumatorii potriviti, la momentul si locul potrivit) la nivel international si este specializata in servicii de field marketing.
Printre clientii CPM se inumara Heineken, Master Foods, Phillip Morris, Kellogg’s, Sony, Unilever, Vodafone, Nike, Mitsubishi.
CPM International este membru al Global Marketing Services, prima alianta internationala de agentii de marketing si comunicare din Europa, America de Nord si de Sud, Africa de Sud, China si Australia.
CPM International a fost infiintata in 1936 si in prezent detine o baza de peste 20.000 de angajati. Compania activeaza in peste 24 de tari, avand birouri in Austria, Australia, Belgia, Elvetia, Franta, Germania, Irlanda, Italia, Marea Britanie, Olanda si Spania si al celor 16 parteneri exclusivi in alte 12 tari, printre care si Romania.
Mercury360 a fost infiintata in 1993 si deruleaza proiecte de comunicare integrata si specializatea. Agentia detine o baza de 140 de angajati si in 2007 a avut o cifra de afaceri de peste 17 milioane de euro. Printre clientii agentiei se numara Ursus Breweries, Coca-Cola, Nestle, H&E Reinert, Metro, Vodafone, Western Union, Kluth, L’Oreal, Dr. Oetker.