Divizia Propaganda Interactive este coordonata de Ioana Giosan (foto).
„Noua generatie de consumatori interactioneaza din ce in ce mai mult pe Internet, de aceea se impunea lansarea unei divizii dedicate exclusiv acestui tip de comunicare. Ne propunem sa dezvoltam concepte si campanii de marketing online prin care sa imbunatatim experienta utilizatorilor pe site-urile dezvoltate pentru clientii nostri”, a declarat Giosan.
Propaganda Interactive dezvolta in prezent platforme interactive pentru clienti ca BRD – Groupe Societe Generale si isi propune sa se implice in dezvoltarea de strategii online si pentru ceilalti clienti ai agentiei.
Propaganda este o agentie de publicitate locala, full-service. Agentia numara circa 50 de angajati si are in portofoliu clienti precum Napolact, Dots, Tchibo, BRD – Group Societe Generale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, Adidas sau Orkla Foods.
Update 16:41
Oficialii Propaganda se asteapta ca noua divizie de comunicare interactiva sa genereze o pondere de 15% din totalul veniturilor preconizate pe 2009, au precizat acestia pentru DailyBusiness.ro
Propaganda a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 6 milioane euro, estimand pentru anul in curs o crestere de 30%, de pana la 8 milioane euro.