„Am primit o oferta din partea IMSG, la sfarsitul anului trecut,dar inca suntem in stadiul incipient de discutii, nu am inceput negocierile propriu zise. Re: ply a fost deja evaluata, stim cat valoreaza pe piata tranzactiilor, insa nu pot sa dau mai multe detalii,” a continuat Capatana.
Informatia legata de posibila achizitie a aparut initial pe blogul lui Iann.
Printre ultimele achizitii ale IMSG in Romania se numara agentia de publicitate Friens Advertising, care a trecut in portofoliul irlandezilor in septembrie 2007, pentru 2,5 milioane de euro, si BiP Group, companie specializata in externalizarea serviciilor de vanzari si trade marketing, achizitionata de IMSG in decembrie 2007, pentru circa 2 milione de euro.
IMSG este o companie de marketing si vanzari, prezenta in peste 20 de tari din lume. Pintre clientii sai se numara companii ca Dufa, Colgate Palmolive, Coca-Cola sau Elite.
Re:ply este o companie specializata in publishing si advertising. In portofoliul de clienti al companiei se afla Petrom, UPC, Dacia, Sensiblu, Baneasa, Grupul Realitatea-Catavencu, B1, Europolis, Distrigaz Sud.