- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Agentia romaneasca Friends Advertising, cumparata de irlandezii de la IMSG

03 Sep, 12:28 • Redactia DailyBusiness
Compania irlandeza International Marketing&Sales Group va plati in jur de 2,54 milioane de euro pentru 70% din actiunile agentiei romanesti de publicitate Friends Advertising.
Agentia romaneasca Friends Advertising, cumparata de irlandezii de la IMSG

International Marketing&Sales Group (IMSG) va cumpara si restul de 30% din actiunile agentiei romanesti in 2011, in a doua etapa a achizitiei, la un pret ce va fi stabilit in urma unui audit independent.

Friends Advertising a semnat un parteneriat de patru ani cu compania irlandeza IMSG, la sfarsitul caruia agentia va fi cumparata in totalitate, a declarat vineri, pentru NewsIn, Sorin Tranca, managing partner la Friends Advertising. El a explicat ca acest parteneriat va aduce beneficii agentiei romanesti, prin experienta companiei IMSG in pietele emergente, precum Rusia si India .

Reprezentantul companiei romanesti a mai precizat ca „IMSG aduce un know-how extins, si de mare succes, in zona de retail si field marketing, acolo unde putine agentii de comunicare au cunostinte solide in Romania. In plus, cu agentia din Turcia a grupului (RPM/Radar), una dintre cele mai reputate agentii de creatie din Turcia, gasim cele mai multe afinitati in dezvoltarea unei colaborari pe branding, PR si strategie”.

Agentia romaneasca de publicitate full-service Friends Advertising a fost infiintata in 2003. Printre clientii sai se numara Canon CCE, Unilever CCE, Siemens Romania si Libra Bank. Cel mai recent proiect al celor de la Friends Advertising a fost realizarea unei noi campanii de promovare pentru apa Izvorul Minunilor, produs al companiei European Drinks.

International Marketing&Sales Group (IMSG) este o companie irlandeza care ofera servicii de vanzari si marketing pe piete in dezvoltare si are, in prezent, birouri in 20 de orase, in tari precum Rusia, Turcia, Ungaria, Ucraina si India. IMSG a realizat anul trecut un profit brut de 33,8 milioane dolari, aproape dublu comparativ cu 2005. Cifra de afaceri pe 2006 a companiei irlandeze a fost de 96,5 milioane dolari, in crestere cu 130% fata de anul interior.