In primele 5 luni de activitate, agentia condusa de Catalin Rusu, Marc si Andrei Bortun avea 17 clienti in potofoliu, si venituri de 200.000 euro, Rusu declarand ca se asteapta sa depaseasca pragul de 300.000 de euro abia la finalul anului. In prezent, agentia are alte doua panuri in derulare: un eveniment sportiv si atragerea unui nou „client important” din sectorul bancar.
„Majoritatea proiectelor noastre sunt de durata. Ne apropiem de final cu mai multe proiecte, iar altele tocmai le-am demarat. Ne vom ocupa de identitatea si comunicarea unui mare eveniment sportiv ce va fi organizat in Romania si-am mai castigat increderea unui client important din sectorul bancar”, a declarat Rusu pentru DailyBusiness.ro, fara sa specifice numele clientului.
Managing partner-ul agentiei sustine ca nu a simtit, deocamdata, efectele crizei financiare care afecteaza economia Romaniei, si implicit piata media.
„Noua criza ne prieste. Cel putin pentru moment. Noi oferim solutii prin strategie si design de brand care ajuta afacerile sa-si creasca valoarea. Cu cat bugetele de media vor scadea, cu atat va fi mai apreciata solutia oferita de consultant”, sustine Rusu.
Potrivit acestuia, business-urile care produc rezultate pentru client nu au de ce sa se simta amenintate de efectele crizei.
„Probabil ca media si productia vor avea de suferit, insa acest lucru va profesionaliza piata”, a spus managing directorul Rusu+Bortun Brand Growers.
In privinta consultantei de brand, Rusu sustine ca abordeaza aspecte diferite fata de advertising sau marketing, fiind o parghie de crestere a afacerii.
„Cred ca piata de branding va creste pentru ca noua situatie va impune brandurilor constanta, coerenta, credibilitate si consistenta atat la nivel intern cat si la cel extern. Sunt servicii pe care o agentie de publicitate nu le poate oferi, iar pentru clienti acele servicii devin din ce in ce mai stringente”, a explicat Catalin Rusu.
Care sunt, totusi, business-urile din branding care se vor resimti pe fondul crizei financiare? Rusu le nominalizeaza pe cele care s-au axat mai mult pe design si mai putin pe oferirea de solutii strategice.
„Marele neajuns al oamenilor talentati este acela ca mana le-o ia inainte si umbreste manifestarea materiei cenusii. In situatia globala in care ne aflam, clientii au mare nevoie de consultanta”,a adaugat managing directorul Rusu+Bortun Brand Growers.
Rusu+Bortun Brand Growers este un business fondat de Catalin Rusu, Marc si Andrei Bortun, toti trei specialisti cu experienta in comunicare, formata in agentii ca Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, Ogilvy&Mather, Saatchi&Saatchi, sau Millenium Communications.
Echipa agentiei numara in prezent 8 angajati.