Stereo, agentie lansata in septembrie 2007, este un butic de creatie specializat in identitate si dezvoltare organizationala, care numara printre clienti nume ca
Donalam (companie metalurgica italiana) sau producatorul de zahar si amidon Agran.
Potrivit lui Ionescu, dezvoltatorul nu a organizat un pitch pentru coordonarea procesului de branding, selectand serviciile consultantilor Stereo in urma unor colaborari anterioare.
Logo-ul Era Shopping Park, elementul principal al procesului de branding va fi reprodus, pe viitor, in toate materialele promotionale pregatite de Omilos Group.
Culorile alese pentru logo sunt verde si rosu, aceasta din urma – potrivit lui Ionescu – captand repede atentia, iar verdele sugerand siguranta.
Era Shopping Park este lansat de Omilos Group in Iasi si Oradea, cele doua parcuri de retail urmand a fi deschise in doua etape, in 2008 si 2009.
Era Shopping Park Iasi si Oradea sunt dezvoltate de Ermes Holding, respectiv Omilos Oradea, companii al caror management este asigurat de Omilos Group.
Omilos Group este specializata in achizitia de terenuri, planificare, investitii si management de proiect, cu birouri in Romania si Marea Britanie. Compania planuieste pentru urmatorii 2 ani investitii de peste 300 de milioane de euro in proiecte imobiliare aflate in orasele mari din Romania, cu o populatie de peste 150.000 locuitori.