The Practice a castigat 2 trofee pentru campania „Vreau in clasa a noua!”, campanie de sprijinire a copiilor din mediul rural pentru a urma studii la liceu (client World Vision Romania), respectiv „Olimpiada Oamenilor Obisnuiti” (client – Prigat/ Quadrant Amroq Beverages.
Campania pentru World Vision a fost realizata impreuna cu iLeo – castigatoarea trofeului categoriei Non-Profit Organisations, ar cea pentru Quadrant Amroq Beverages realizata impreuna cu 23 Communication Ideas – desemnata cea mai buna campanie de relatii publice din regiunea Europa de Sud-Est.
McCann PR a castigat un trofeu la categoria Entertainment and Culture – invingand Publicis Consultants, Burson – Marsteller si Trimedia – pentru campania „Bookfest. Cartile au raspunsuri”.
In competitia European Excellence Awards 2008 au fost inscrise peste 1.100 de campanii din intreaga Europa. Juriul concursului a fost unul international, format din 25 de specialisti in comunicare. Campaniile au fost apreciate in functie de criterii precum: creativitate, inovatie, eficienta si strategie.
European Excellence Awards se afla la a doua editie si este o competitie initiata de Communication Director, o publicatie de comunicare si relatii publice. Competitia numara circa 60 de categorii si recunoaste excelenta in mai multe arii ale domeniului relatiilor publice.
The Practice, companie de consultanta in relatii publice axata pe strategie si creativitate, este parte din Leo Burnett Group la nivel local. Agentia este partenerul exclusiv in Romania al Publicis Consultants | Worldwide, reteaua internationala de consultanta in comunicare corporativa si strategii de relatii publice a Publicis Groupe.
McCann PR, parte a grupului de publicitate McCann Erickson, este afiliata la reteaua internationala Weber Shandwick, una dintre cele mai reputate firme de Public Relations din intreaga lume.