Cresterea se justifica in cea mai mare parte prin evolutia serviciilor de marketing, respectiv de advertising digital.
Astfel, ritmul de crestere al veniturilor generate din serviciile de marketing a fost de 13,1%, ajungand la 15,1 miliarde de dolari (11,92 de miliarde de euro), cea mai mare evolutie din 2003.
In schimb, veniturile generate de advertisingul traditional au crescut cu doar 4,2% pana la 13,1 miliarde de dolari (10,34 de miliarde de euro), reprezentand cea mai mica crestere din 2003.
In 2006, actiunile de publicitate traditionala si de media planning si buying au generat mai putin de jumatate din veniturile totale ale agentiilor de SUA. Cea mai mare parte a veniturilor a provenit din servicii de marketing digital, direct marketing, promotii prin vanzari si PR.
Conform raportului, agentia cu cea mai mare cifra de afaceri din SUA este JWT din cadrul WPP Group. Serviciile oferite de aceasta constau in advertising traditional, iar veniturile obtinute in 2006 au fost de 445 de milioane de dolari (351,5 milioane de euro), fiind urmata indeaproape de BBDO si McCann pentru acelasi tip de servicii.
Agentiile WPP, Interpublic, Omnicom si Publicis au generat 52,6% din veniturile totale de marketing si media din SUA.